måndag 5 december 2011

det snöar ute

Hejsan:)
imorse vare segt, kunde inte sova inatt så gick typ upp vid 11XD...
kollade TV - frukost, och sen ut till stallet!
mockade och fixade klart allt.
sen red jag ferdi, han var extremt lat idag, och väldigt träig, så till en början gick de inte alls bra, men i slutet var han faktiskt riktigt duktig även om han var lite träig, han travade på bra och var rund och fin i formen, men jag fick intala mig själv att inte bli frustrerad utan bara fortsätta att jobba på och få honom att bjuda framåt, och det lyckades till sist och då vart han riktigt fin i formen endå.

sen så borsta jag och fixa med mina fina tjejor <3, vart inget rida/prummenixa med dem då jag höll på att frysa ihjäl.. men imorgon blir det av med prummis för båda tror jag, Manzana ska endå bara skrittas och travas lite och det kan jag lika gärna göra frånb marken då jag behöver få upp min kondis, och Zäta ska prumminixa i skogen! så imorgon blire ut tidigare till stallet,
idag hade jag ju insläpp så kunde inte åka så tidigt:P

ikväll har jag linda och mamma vart ute på en prummis, på ca 1h typ.
pusshejs

Inga kommentarer: