fredag 30 september 2011

10 saker ni inte visste om mig

Sabina tyckte sånt var kul att läsa om::p (jag strunta ju i de)men nu gör jag det!:) bara så svårt att skriva saker om sig själv tycker jag!' men ska försöka

1. Jag är tea-man

2. jag äter alltid för mycket godis, när jag äter godis!

3. jag är livrädd för fästingar

4. Jag älskar coca cola

5. Jag gillar båda sommar och vinter! så himla skönt att slippa massa tjocka kläder och kunna bada, samtidigt som det är så mys med termobrallor och en tjock skön vinterjacka! och skönt att komma hem till värmen efter timmar ute i kyla!

6. Jag skulle vilja ha ett hus i spanien!:)

7. jag gillar rosa^^

8. jag hatar nya facebook¨

9. ¨jag saknar gymnasiet

10. ja det var ju speciella saker om mig verkligenhaha:p men hatar att göra sådana här :P

Inga kommentarer: