torsdag 29 september 2011

the day

var i uppsala med mormor på dagen, allt jag köpte var ett par leggins:P
efter det när jag kom hem åkte jag till stallet, fixade klart allt och sen gick jag och Zäta med Jonna och Jahoh en prummis runt dagis och sedan i skogen tillbaka! jag lånade jonnas kapson till Zäta som hon fick ha på sig, + att hon fick ha framskydd på!:) hon tyckte inte det var ok att ha grimskaften mitt på nosen på kapsonen, så hade den på sidan, de skrampla för mkt där fram:P..
sen borsta jag lite på manzana, och sen red jag ferdi (anita gjorde i ordning allt åt honom + honom) så det var bara att rida, red ca 40min på gramanen, det gick okej endå! fast vet inte om jag direkt märkte någon skillnad från utan:p hade den väldigt lös.
japp nog om det;P nu ska jag sova, och jag trodde kl var ca 10 tills nu när jag kollade på kl, ja då är den 00.32 suck! börja speeda!
justja jag köpte vita mineraler till hästarna idag också, då det är med optimalt för det höet vi har än dom blåa mineralerna :)
pusshejs

Inga kommentarer: