torsdag 22 september 2011

4 Det här är jag bra på

hmm, de som andra tkr jag e bra på
Jag har bra balans,
jag är mjuk i min ridning
jag är bra med unghästar
jag är är alltid lugn och bestämd
jag vet vad jag vill och ser till att nå mina mål även fast det är extrema motgångar
jag är bra på häst i allmänhet
"jag kan sätta upp dig på vilken häst som helst och jag vet att du kommer att lösa det på ett mjukt och fint sätt" ( håller inte med om vilken häst som helst! finns dem, ett antal jag inte kunnat rida bra!:) men det värmde verkligen när jag fick höra det från en så pass duktig person!
jag är tuff totalt orädd men samtidigt lugn och mjuk!
" desto mer sjuk en häst är i huvudet, desto mer gillar sara den!

ist för att säga vad jag tycker att jag är bra på så säger jag vad andra tycker jag är bra på, några få rader tog jag med hör i bloggen :)

ppuss

Inga kommentarer: