fredag 9 september 2011

marabou helnöt och coca cola

inatt hade jag 38,9 i feber, så febern hade gått ner mycket! och imorse var jag nästan feberfri, men jag vart allergisk mot min hostmedicin så halsen svullna, jag hade svårt att andas, och ansiktet och läpparna var jätte svullna! men husläkarn sa att man absolut inte skulle ta den hostmedicinen om man hade astma och allergi! så ja inte så bra! (grejen var att vi sa att jag hade det på apoteket) men aja, och idag när man äntligen nästan är feberfri, ja då får man världens jävla mensverk!! aja när detta är slut så kmr jag vara sjukt lycklig! men nu äter jag alvedon ist för ipren, har alltid ätit ipren förut men eftersom det är lite samma i det och bisolvonet så vet jag ju inte exakt vilket jag reagerade mot!!.
har fortfarande ont i halsen och är trött och hostar som faen! men blire inte bättre så ska jag få äta ngn annan hostmedicin och sen om jag får feber igen så måste jag åka in direkt sa husläk:S.
jag vill vara frisk nu och kunna hålla på en massa med Manzana & Zäta<3.
imorgon ska jag vakna FRISK!:) godnatt nu ska jag sova! pusspuss, imr bitti har jag och mami utsläpp!

Inga kommentarer: