lördag 3 september 2011

Birgerjarl med tjejerna

Maro, Jag, Flupp, Sandra

Knasiga flickor är glada flickor:)

Maro, Jag, Flupp

Maro, Jag, Flupp

Emma, Flupp, Jag, Maro, Emelie, Linda
Igår vid 19.00 så vare förfest hemma hos Maro! De var Maro, Jag, Linda, Emma, Denise, Flupp, Emelie, Emilia och Sandra! vi hade det nice med pizza och massa god dricka:)! sen efter det tog vi bussen in till BJ, där vi spenderade resten av kvällen/natten! vi hade det as nice! puss på er! och tack för en super kväll;) kanske ska säga supar kväll;) haha!

sen innan vi tog sista bussen hem så köpte vi cheeseburgare på donken! fettomat hela kvällen alltså!:)



2 kommentarer:

maro sa...

Tack för en helt jävla underbar kvälll! helt jävla najs! :D <3

maro sa...

Tack för en helt underbar kväll tjejer! :D helt jävla amazing! :) <3