måndag 19 september 2011

efter regn kommer solsken

Imorse var jag i stallet strax innan halv 8, Jag och Jonna släppte ihop hennes åring med mina två! det gir jättebra! Manzana var så snäll som jag trodde:) mockade och fixade klart allt och sen flyttade jag in lite grejer till den sadelkammaren jag ska vara i nu! :). blir bra! rätt skönt att inte så många är i samma :)!
sen åkte jag hem, var jätte hungrig men trots det så somnade jag på sängen med stallkläder vid ca 11, och sedan vaknade jag vid 14 tiden! haha XD
sen vid 17.30 tiden åkte jag ut till stallet igen och fixade med hästarna, borsta båda och gick och betade lite med Manzana! sen han jag precis hem till Idol hade börjat precis strax efter 20.00 :P
kollade på de, sen har jag och matte vart och handlat frukost mm, sen kollade jag på den danska serien lykke:P haha! sen nu ska jag nog sova tror jag :D
Pusshejs <3

Inga kommentarer: