onsdag 14 september 2011

seg och hostig idag med!
mitt på dagen ungefär åkte jag ut till hästarna och fixade åt dem. mös med dem i hagen en stund och bara visitera igenom dem! så härligt att bara ssitta och titta på dem, spec eftersom att dem är så sociala spec lilla zäta som är´översocial <3:). älskar dem så mkt! finaste !
sen åkte vi till västerås och jag köpte ett par nya ridbrallor! vart mörkblåa, inte min favoritfärg, sökte egentligen ett par svarta till el mörkgråa?.  men nu fanns inte de i den skönaste modellen så då blev de blåa:)
helskodda 699kr! från hööks, är ju bäst o köpa helskodda därifrån eftersom de inte är världens bästa kvalitee på hööks;) haha! men dem är supersköna :)
sen ikväll har vi kollat på bonde söker fru, och sen Du, Jag och Dupree! bra film :)
puss och godnatt <3

Inga kommentarer: