måndag 5 september 2011

nu äre kväller

Hade insläppet idag och efter det var det stallmöte! sen fixade jag lite med hästarna, Zäta hade fått ett litet sår som jag gjorde rent. ..
Det är så kul att folk tycker hon är så fin och väluppfostrad, det värmer! och det är väldigt skönt för mig att veta att det går bra för andra att leda henne ut och in från hagen:) (jag har ju övat med henne om man säger så;) och jag har ju fått säga åt henne rejält på skarpen gång efter gång, men nu har hon verkligen fattat att man beter sig bra med människor:)! och det är verkligen skönt! för som hon har varit tillochfrån så har jag funderat över om alla i stallet verkligen kmr våga hantera henne,  men nu sköter hon sig som den prinsessa hon är:) och nu äre bara 2veckor kvar tills hennes jämgamla kompis kommer:) ska bli riktigt spännade och se vad dem tycker om varandra, men Zäta verkar gilla alla hästar hon träffar :D

Pusshejs! Godnatt

Inga kommentarer: