tisdag 13 september 2011

Hostar fortfarande XD och har ont i örönen! men de blir bättre och bättre:D!!
fast trött som och slö óch hängig som jag fortfarande är, så sov jag /låg i soffan till 14tiden, sen vid 15.30 åkte jag ut till stallet, fixade, sen red jag ut på Manzana i blåsten! red på hackamore och bett för att hålla henne kontrolerad;), red några varv i ridhuset efter. skrittade bara , men de vart ju lite annat ocksp men:P finaste häst! <3.
sen tog jag in Zäta och fixade och pysslade med  henne<3, "finaste 1åringen jag har sett" är de väldigt många som har sagt nu :) <3 kul att höra från andra än sig själv :)

sen ikväll har ja kollat på Idol :) och tagit det lugnt sen vid 19tiden då jag kom hem :) Tommy, Sanna och Fredrik var över och gratta mamma, typ de som hänt!

pusshejs <3

Inga kommentarer: