fredag 30 september 2011

en låt som påminner av en häst du älskar

Ja det måste nog vara we are the winners!
då den spelades när jag vann min första 1.10m med Classe hjärtat <3 (i min debut) och vi vann med stor överlägsenhet :) det var lycka kan jag säga! den hästen var verkligen en häst för sig! helt otroligt underbar!
den bästa häst jag någonsin ridit! och speciellt bästa häst jag ägt! han och jag var ett på riktigt! allt stämde! han gjorde allt som jag ville att han skulle göra! han lärde mig mest av alla hästar jag ridit! han kunde allt bara ryttaren kunde det! och jag kommer ihåg vilken känsla det var jag gjorde wiiiie ljudet, då hoppa han och sparka bakut av lycka! en helt underbar häst! med honom var jag verkligen en vinnare! alla var helt lyriska över honom! han hade verkligen allt den hästen! och jag fick turen att få äga honom! innan hans tidigare behandlade knän kom ifatt honom! moch vi gjorde allt! och tillslut så svarade han inte längre på behandlingen utan det vart värre av behandling och han fick ont! så då fick vi ta det tunga beslutet att ta bort den absolut finaste hästen som funnits på denna jord! men han finns alltid med mig! det vet jag! han var trogen min älskling, han skulle aldrig lämna mig, precis som jag sa till honom innan han skulle somna in!
jag gråter när jag skriver det här! det finns så mycket kärlek runt den där hästen! den underbaraste och finaste av alla! min fina underbara och älskade vän! jag önskar så mycket att du var här hos mig nu! <3

det spårade ifrån de jag skulle skriva om, men så kan det gå :) när jag tänker på dig Classe så får jag ett stort smail, och sedan önskar jag att jag kunde få dig tillbaka! <3<3<3<3

Inga kommentarer: