söndag 25 september 2011

lite kalas för mig

Igår hade vi kalas för mig hemma hos pappa! släkten kom vid 14.00! massa tårta och tjockisfika vart det :)fick bra grejer:) '
*Pengar
*Manzana ;) (fast henne fick jag ju för nästan ett år sedan! men de är den bästa presenten såklart <3:)
*Lädergrimma till Zaranthina med namn på!
*presentkort på ikea
*tårtspade i silver

sen på kvällen var vi först hemma hos emilia, (Jag,Maro,Linda,Flupp och Sandra) vi åt pizza och drack gott:)
sen så gick vi till White Club, var 20års gräns men vi tänkte att vi kan prova iaf! men vi kom ju inte in då jag  och flupp är 19, sandra 18, (jag fyller 20 på måndag, imorgon) ja man kan ju tycka att de var lite snålt! men de gjorde inget för då gick vi till saluhallen som är mkt bättre! där äre 21, men vi kom in ! yes:D nice kväll blev det!

och nu idag, just nu sitter jag och försöker hitta bra foderstatsprogram, och funderar på att köpa el försöka fixa ett eget i exel, dock behöver jag nog kanske lite hjälp då av ngn kunnig om exel!:)
har ju iaf räknat ut deras foderstater själv, och det stämmer bra! men alltid bra och kolla med program också :)
snart ska jag åka ut och fixa med hästarna <3! har insläppet idag också!
pusshejs

Inga kommentarer: