onsdag 12 januari 2011

skolis

idag så åkte jag och linda till skolan i snöskiten!, iskolan träffade vi erica:)! pratade med chricko och sen med anna och det löste sig bra med religionen nu, så nu känns det mycket bättre:)
sedan hem och till stallet, till den finaste och underbaraste <3! provade sadeln som jag skulle få låna av anita och den låg tuvär inte så bra:(. men jag och mamma ska åka och lämna in min sadel och sen får vi köpa en sadel till henne, jag letar efter en prestige sadel eller jeremyrudge i strk small 17-18". el ev någon annan som passar! hon har bomvidden 27-28 och den behöver vara rätt hög eller utskuren för manken!. och den ska vara fin och väl omskött! kanalen ska vara minst 4cm, och bra i stoppningen :)! runt 10 000kr begangnad,

sedan så pussade jag på min älskling och fixade med henne <3

nu kom Linda :) och vi ska ut och gå jag hon o mamma :) PUSSHEJS! <3

Inga kommentarer: