tisdag 11 januari 2011

lekt hovslagare

igår så satte jag ju på tappskon fram, och idag satte jag på skorna bak! så nu går hon säkert utan för stor halkrisk:P. hon höll ju nämligen på att ramla baklänges igår när hhon stegrade sig rätt upp som hon alltid gör men nu äre ju glashalt i hagen också! det tar ju lite längre tid än vad det gör för hovis, tur är väll det annars hade man väll undrat hur det vart med nogrannheten;). nej men dom sitter ganska så bra! fick lov att raspa av lite då dom sliter lite snett när dom är barfota. och för er som tänker men herregud är hon inte klok så vill jag bara säga att detta inte direkt var första gången jag satte på skor själv! + att jag har tappskokompetens och fick ju faktiskit massa beröm + MVG i kursen så, ni behöver inte dampa:)

Puss på er!

Inga kommentarer: