torsdag 13 januari 2011

Ferdinand sist jag red honom

Idag så åt jag frukost framför Tvn rätt länge, typ 3 timmar;) eller ja åt inte så länge men satt och kollade på en film, och sen en halv film till:P
sedan så åkte jag ut till stallet och fixade allt till dem, sedan tog jag in Manzana och longerade henne lite för ville se om hon gick orent efter att hon blev sparkad på täcket rätt hårt innan lunchen!xD,det vart en liten bula där men inget mer iaf,  fan! så hon var lite stel lite oren tuvär, igen!
menmen får se det kanske är helt borta imorgon igen får vi hoppas : )! hon är det finaste som finns och jag älskar henne så mycket, jag vet att jag skriver så om mina hästar varje dag men jag älskar verkligen mina fina tjejer så otroligt mycket!<3

sedan så tog jag in Ferdinand och fixade iordning honom, sen så red vi ut jag, klara och gunilla:) det var trevligt, men väldigt kallt! jag hade för dålig jacka på mig för denna kyla!:P.

PUSS O KRAM
resa beställd till Spanien iaf:)

Inga kommentarer: