lördag 8 januari 2011

sjuk

Hejsan, idag vaknade jag av att jag inte kunde ansas xD hade blödit näsblod över hela kudden och i sängenxD, och hade skitont ihalsen och snor upp i hela huvudet kändes det som! fy vad jag inte vill vara sjuk! sov sedan till 10, upp och äta och sen till Manzana, åkte inte till Zaranthina idag för jag mådde riktigt dåligt!, jag fixade åt Manzana och tog in och borstade lite och pussade på henne bara, och sedan åkte jag hem igen! hon är verkligen världens finaste <3, Hon har vilat fredag, Lördag nu, och ska förtsätta vila tills Torsdag! det är en liten gnutta till att där hon fick sparken under bakhasen inte är helt 100 än, hon har ju bara motioneras mottligt sedan det hände men endå hållt igång så att det får en chans att bli helt bra, men det är ännu inte helt 100 så därför låter jag henne vila en vecka till! (hon vilade ju ca 2veckor när det hänt). och sen så har hon gått väldigt fint på sistone så det är bara nyttigt! min älskade fiiina häst <3

Inga kommentarer: