fredag 21 januari 2011

kanske Loppis i bloggen

Jag funderar på att lägga ut lite saker här i bloggen som jag skulle kunna tänka mig att sälja, dock är det ju väldigt svårt att sälja saker såhär på en blogg utan att lägga ut bilder på sakerna! så jag tänkte försöka fixa det :) men jag har nog tuvär inte tid förns v, 5 tuvär. men jag har väldigt mycket saker som bara ligger och skräpar, så om någon vill köpa eller byta något med mig så vore ju det rätt nice:)
Är det något ni vill köpa så säg gärna till, jag har faktiskt det mesta:) men ska fota allt sen när jag kommer hem igen:)

Men ett litet smakprov i text på några av sakerna!

* Vintertäcke storlek 1.35
* Regntäcke storlek 1.15
* fleecetäcke fint storlek 1.25
* Träns (beroende på vilken sadel det blir
* Martingal svart storlek ponny
* sen skydd fram "hoppskydd" svarta storlek ponny
* senskydd fram svarta storlek cob
* senskydd vita "hoppskydd" storlek ponny
* strykkappor bak svarta i läder storlek ponny
* grimmor i fina färger storlek ponny och cob
* grimskaft
* två säkerhetsvästar blåa
* rockard som behövs renoveras
* tömmar storlek ponny
* tvådelade bett i olika storlekar
* pessoa bett happy mount
* fårskinnspad storlek 16"
* sadelgjort formsydd svart storlek 1m
* Dyon chaps svarta storlek small
* 2st ridhjälmar
* transportskydd blåa storlek cob

och massa mer! men som sagt jag ska fixa bilder på det : )

Inga kommentarer: