söndag 9 januari 2011

sjuk

haft feber i natt, inte roligt! svårt att andas, snorig som få, ont i halsen, och en skyjävla magverk som jag ibland tror att magen ska spricka xD. FYYY! så knarkar ipren XD

gick upp 11 idag, orkade inte tidigare, åt frukost och sedan åkte jag ut till Manzana, fixade åt henne och sedan så borstade jag lite på henne, min älskling<3, när jag skulle låsa sadelkammarn så klämde jag fingret och det gjorde ont som faan, så jag skrek fult ord rätt ut och precis då kom Anita in i stallet, då ångrade jag att jag svor så;) haha! tuvär kunde jag inte följa med henne ut och rida både för att jag är sjuk och senså vilar Manzana fram till Torsdag,

åkte inte till Zaranthina idag heller :(. saknar henne ju <3, men ska försöka åka dit imorgon, hoppas jag mår bättre imorgon!

kom även på att jag inte gjort den här listan som jag skulle göra varje dag,. så får ta igen det nu när jagär så här sjuk och har så jävla tråkigt!

Puss på er och jag hoppas att ni mår bättre en vad jag gör

Inga kommentarer: