lördag 15 januari 2011

dagisrundan

Hejsans svejsans : )
Igår hade jag inget internet så då kunde jag inte blogga, men igår så longerade jag Manzana i ridhuset och hon såg fräsch ut igen! brabra:)! (hon vart ju stel o öm av sparken men nu äre mkt bättre med det:).

Idag så hade jag utsläppet i stallet, så var där till 7, släppte ut, fodra o vattna packa lunch å allt det där , och fixade klart till Manzana så att det bara var ridningen kvar sen:). mamma skulle ju ha följt med, men det blir imorgon istället! så jag åkte aldrig till Zaranthina idag :(. men imorgon så <3:)!.
men iaf idag så red jag runt dagis på Manzana, skritt och trav. jobbade på skänkelvikningar och det gick faktiskt väldigt bra:) gjorde det dock bara i skritt:P. sedan så travade vi endel och hon skulle hålla formen vilket gick rätt så bra, hon ville ju helst bara galopera men det gick endå helt ok, fin i formen och så iaf, sedan så tränade vi på att skritta göra halt och skkritta igen och hon skulle hålla formen, och det är hon extremt dålig på då hon alltid hittar saker att titta på när hon står stilla ;) men jag gav inte upp fören jag fick min vilja igenom, och halterna vart väl godkända iag;). Puss på ming glada och fina hest<3

Jag vill bara säga att jag inte ätit godis den här helgen ;). + till mig! och sen har jag gjort min hemmaträning ikväll också!:) kan fortfarande inte ut och springa då jag har skitont i huvudet och i öronen XD!

PUSS

Inga kommentarer: