tisdag 4 januari 2011

Dag 03 Min Familj

Min familj består av mig, mamma, matte och på pappas sida två brorsor o hans tjej.
Jag: 19år gammal, har tagit studenten, pluggar upp några ämnen som jag behöver på jälla just nu. mina hästar är mitt stora intresse. ja ni vet väll mkt om mig redan;).

Mamma: är 44år och Jobbar som drifttekniker i uppsala, världens bästa mamma och lagar god mat. hon gillar också hästar och har haft hästar sen hon var liten, hon är duktig och orädd precis som jag!. hon har även jobbat med hästar när hon var yngre, med att träna travhästar hos tommy hane på högby gård.

Bror1: är 18år, 10,5 månader yngre en mig, han är Elitfriidrottare och det han är allra bäst på är tresteg som han är bäst i sverige i för 19åringar!, han håller även på med längd, häck, höjd.
Han har ett silver i Nordiska Mästerskapen (med har hoppat längre en han som tog guldet), sen har han flera SM guld och Guld i ungdomsfinnkampen mm. i Längd har han en 4eplats i längd, och sen har han vart bässt i sverige på höjd som mindreårig men pga skador så fick han avsluta det.
han har även tävlat ponny upp till LA hopp med många placeringar! han är duktig men grymt jobbig ibalnd;) han har en vilja som knappt går att besegra!xD.

Pappa: 41år, har eget företag, och hans fritid är bilar båtar crossar mm.

sen har jag 2 småbröder:)

Inga kommentarer: