lördag 1 januari 2011

Om Mig dag 01

Jag heter Sara som ni antagligen redan vet;), jag är 19år gammal, jag är oftast glad och rätt snäll hoppas jag., Jag har gått hästhållning på Jällaskolan med bra betyg i alla hästämnen iaf;), jag är ingen pluggis om jag får säga det själv. Jag tog faktiskt studenten tillsammans med mina kära vänner i sommras, men just nu håller jag på och pluggar upp några ämnen. Jag lever för mina underbara hästar, den ena som jag köpt och den andra som jag födit upp själv, ja ni har väll läst rätt mycket om dem här i bloggen;). Jag tycker även om hundar, har även födit upp 3st!.
Jag tog körkort för ca 3månader sedan och klarade det på första försöken.
Jag är ganska så modig av mig, jag är inte rädd för så mycket, jag älskar utmaningar och när det går undan!
Jag lägger all min lediga tid på mina hästar, och jag lägger ut mycket pengar på dem men det är det verkligen värt!, jag ledsnar aldrig!.
 ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så detta får helt enkelt duga;)!

Inga kommentarer: