tisdag 18 januari 2011

bilbesiktning

hejsan imorse gick jag upp 05.30, inte direkt en vana nuförtiden;). så sjukt trött som jag var så kändes det som om att jag skulle somna hela tiden, sedan sov jag på mammas jobb någon timme och sen åt vi god frukost jag och mamma:) sedan åkte jag vidare till skolan där jag träffade Sabina :) vi pratade enheldel om allt möjligt men vi hann faktiskt med nästan alla frågorna iaf:). vi hoppade över någon som vi inte kunde hitta svaret på hur mycket vi en letadeXD!

sedan Manzana: skrittade ut på henne med Jonna, skulle egentligen ha longerat henne med inspänning idag men dom höll på med underlaget så blev till att skritta ut, och det går verkligen inte att göra annat en att skritta ute nu XD. tung jobbig och hal o vass snö, sedan isgata på alla vägar, tur att hästarna har brodd, för när jag hoppade av så höll jag nämligen på att halka omkull, var ju renarama blankisen!

sedan hem och gick en prummis med paris, linda och dollar:) sedan gjorde jag min hemma träning i vanlig ordning, den innebär situps hela vägen upp 40st. sedan rygglyft 20st, armhävningar 20st, sedan ner i golvet och upp rakt igen, typ som att rida lätt fast att man överdriver så mycket som det går;). typ 40st upp o ner. orkade inte med att göra med hantlarna idag då mattias kom och sa att mormor hade köpt en semla åt mig XD så då var jag ju tvungen att äta upp den ;).
PUSSELIPUSS

Inga kommentarer: