tisdag 1 november 2011

mina stjärnor

Manzana och jag gick till dagis och tbx, för jag vågade inte gå igenom skogen  för de var mörkt;) vi gick i väldigt rask takt! så vart rätt trött i benen endå:). + fixa och så med henne <3
Zäta borsta jag och sköljde fötter som vanligt, dock vart jag väldit irriterad på deras hage när jag skulle hämta henne, då hon och jahoh stod i skogen, så fick jag gå ut i kolsvarta mörkret! och fick som vanligt tillbaka sug med stövlarna i leran så höll ju på att ramla samtidigt som de stänkte en massa XD blev ju inte glad där:p  men mina fina är bäst! Drottningen och Prinsessan <3
sen att vissa ska vara otrevliga och klaga över andra gjorde ju inte heller saken bättre! menmen sånt man får ta ibland! bara att inte låssas om och fortsätta göra de man gör! blir endå irriterad menmen!
ikväll har jag vart uppe hos mormor, jag,matte,mamma och charlotte. vi fikade och sen efter så gjorde mormor ansiktsbehandling på mig och matte :) skönt!
nu ska jag hoppa i säng,
PUSSHEJS <3

1 kommentar:

warnmark -Officiell bloggare Göeborg Horse Show 2012 sa...

Sv; Håller med dig! Men det är ju väldigt bra det ni har gjort med ponnyn. Skrev också så i ett kontrakt att om de någon gång ska sälja honom så har vi rätt att köpa honom. Då har man ju ändå den tryggheten :D