måndag 28 november 2011

Globen horse show

Lördag: Jobba på Jälla uppe på oxkällan, sen så red jag ut med Becka Ferm och Jenny Öhlin, jag red Peakea, först så var vi ute och red på bomvägen i skritt,trav och mkt galopp!
sen så red vi på banan.

sen så till mina hästar när vi var klara med stallet på Jälla.
mamma fixa Manzana, sen äntligen hemma var så himla trött! skulle ha åkt till Maro på kvällen, men var sjukt trött och hon skulle skjutsa sin mamma så jag skulle få lov att åka ännu senare så då gick jag och la mig i min säng, och vakna till Global Champions Tour, och sen somna jag igen!

Söndag: Upp tidigt och åkte till Maro, var hos henne 8. sen så skulle vi ta en gon väg som Maro visste men då vare avstängt överallt, men sen så körde vi den vanliga vägen och då hitta vi :)
sen var vi på globen från 09.40 (kom 10min sent) - ca 23.00 och då sket vi i att kolla på julavslutningen, och det stod att de skulle sluta halv 10:P.... men massa bra hoppning vart de under dagenb:)
köpte även en julklapp till mig från mormor, en rosa Kingslands jacka!

Måndag:
Har vart hos mina och fixat med dem, Zäta var as dryg på stallgången idag, sprang runt och bajsa två gånger, för att hon hörde en häst gå utanför stallet men hon fick aldrig se den.
menmen:P

sen har jag vart med denise och ridit en av hennes medryttarhästar.
nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min bok och sen sova, puss och godnatt

Inga kommentarer: