torsdag 17 november 2011

stallmöte

Vart bara borsta båda hästarna idag igen, de vilar rätt mkt just nu, spec Zäta, hon får vila rätt mkt just nu.
sen så är hon lite öm i v,bakhov då hon har ett sår där. men borstar och gosar och fixar de gör vi varje dag istortsett med undantag för nån dag i månaden typ:P.
sen hade vi stallmöte, prata om lite grejer typ, dock så pratade vi inte om sånt jag trodde vi skulle prata om, vart mer en genomgång om sånt som borde vara en självklarhet!
men vi fick goda cocosbollar när vi satt där, och jag tog 2st :O inte bra alls! inte på en torsdag! suck jag är för dålig på att låtra bli det göttiga i livet! haha..
sen nu ska jag nof ta och försöka sova, vart väldigt trött av att sitta i ridhuset och frysa, så nu när jag kom hem ville jag typ sova påengång efter att jag ätit min mc chicken meny från donken XD

aja jag har endå vart rätt duktig i veckan!:)
godnatt och sussa sött

Inga kommentarer: