tisdag 15 november 2011

Manzana: pyssel som vanligt och sen lite tömkörning på ridbanan i ca 15-20 min bara, hon skulle få trava på ordentligt lite bara, och lyssna och sakta av när jag ville. hon var duktig, fick dock damp och tvärvände och sprang mot linorna, sådan tur är hon väldigt känslig så hon stannade när de tog stopp. och sen så visa hon upp sig i trav och blåste lite, för att Fanny lät Findus springa på en matta och det var ju superläskigt:P

Zaranthina: pysssla och så. gjorde rent hennes "sår" på bakhoven! de tycker hon inte om:P
sen fick hon stå i boxen själv medans jag fixa krubbfodret:P och hon var ju arg som vanligt, men hon stod faktiskt hälften av tiden och bara kollade mot stora stallet:) det går krafftigt framåt! det är bra:)
sen fick hon vänta på ridbanan tills J o J var klara :) för jag åkte hem, när jag gick till bilen så börja Zäta galopera runt och kolla på mig haha, så himla söt min fina flicka <3!

sen ikväll efter jag ätit lite gröt och rostmacka till kvällsmat så gick jag och mamma på en prummis runt och i stan lite på ca 45min? var skönt iaf!

puss och godnatt nu ska jag sova !

Inga kommentarer: