torsdag 3 november 2011

Lite mer bilder som är tagna för nåndag vecka sen

Finaste Manzana <3

Drottningen min <3

Min lilla prinsessa med fleece + vintertäcke endag då det var storm ute och hon skaka som ett asplöv!

min lunch när den är som bäst! Nypressad apelsinjuice och mosad banan!:)

Paris i min säng efter att jag badat henne :D

Zana <3

Hon har hållt sig fin i hullet! så jäkla skönt! första vintern i hennes liv!
men det är för att hon tappat kondition och har blivit så lugn!
det är inte samma häst som när jag fick henne! hon är avslappnad och lugn hela tiden.
visst hon springer ju i hagen och busar med unghästarna flera gånger om dagen,. men hon är mycket lugnare och inte lika hysterisk galen längre! så jag har lyckats med henne :D hon var iförsen väldigt lugn förra vintern också, men de var inte förens i sommar som hon vart i såhär bra hull:) i sommar är första gången hon kunnat gått på sommarbete utan massor av kraftfoder. hon har ätit betfor och mineraler samt hö som dom velat. + krafft grov125 när det behövts, och det är väldigt lite för att vara hon!

Inga kommentarer: