lördag 5 november 2011

Tömkörning Zäta för andra gången

Hejsan:)
Efter frukosten så åkte jag och mamma ut till stallet! vi fixade klart allt och sen tog vi in båda och fixa, förste på tur vart Zäta som vi tömkörde på ridbanan jag ledde och mamma gick där bak. vi styrde lite, gjorde halt, skritta igen, och sen trava vi även och hon var jätteduktig:) sen så tömkörde vi ner och förbi ridhuset en bit och tbx! guldtjejen min <3
sen så efter vi var klara med Zäta så red Mamma på Manzana och jag gick, vi gick i skogen i ungefär 45min!
jag sprang även en bit! :)
sen hem och duscha för att sedan åka till mormor och farfar på midda! asgott var det!
förrätt skagen toast! sen potatisgratäng och kött:) och sen princesstårta till efterrätt :D nice!
nu ska jag väl göra nått, kanske glo på TVn?
puss och godnatt på er iaf!

Inga kommentarer: