onsdag 16 november 2011

Uppsala

Idag har jag vart i Uppsala med mormor :) vi gick på HM och köpte lite kläder till mormor, och jag fick en stickad tröja som var jätteskön och fin :)
sen åt vi från Citysallad på mammas jobb:) <3 på det!. sen så åkte vi till Ikea och shoppade lite där med!
sen så tog vi lite tea och en macka hemma hos farfar, han har bytit till vinterdäck på min bil idag:) tur att man har en sådan snäll farfar! sen vidare till hästarna mina. borsta och fixa med båda som vanligt! Zäta var varmare i hoven med såret på fortfarande än i resterande hovar! gjorde rent med jod idag med! d e v,bak hov hon har ett litet sår på, precis nedanför kronranden. Hon sparkade typ 50,11 gånger innan jag var klar med rengöringen, ok där tog jag i men:p.
mina fina<3.

sen så har vi haft familjemys med Bonde söker fru ikväll som övriga Onsdagar,haha:).
och efter det så kollade jag och matte på hyllningen av Hickstead! fina häst!

pusss

Inga kommentarer: