onsdag 23 november 2011

Mina stjärnor

Mina fiina flickor <3
Borsta och så med dem idag också, skulle ha gått en långprummis med Manzana
men jag började smörja massa lädergrejor, smörje i nästan 1h. men har mycket kvar som
jag ska försöka hinna igenom imorgon :)
annars så blir det lätt att man bara smörjer det som man använder mest, men nu ska allt gås igenom!
iaf allt som hänger uppe i sadelkammarn:)

Zäta hann vara själv i boxen i någon minut idag, och den stunden så gjorde hon en bakutspark och sen
så stod hon bara och kollade ut genom boxen, duktig tjej! det går framåt! så skönt.

Nu ska jag ta och borsta tänderna och sen hoppa i säng och läsa boken jag börjat läsa,
har bara hunnit läsa ca 45sidor ensålänge, men fler ska bli!
den är ca 630sidor lång iaf. skönt så den inte tar slut på en gång..
Pusshejs

Inga kommentarer: