söndag 6 november 2011

the day

Zaranthina: Fick vara lös ensam i ridhuset med mig:) och hon känner sig ju trygg med mig så det var inga problem :D skulle testa då vi löshoppade med kompis lite för att jag trodde hon skulle vara orolig själv, men hon var hur lugn och fin som helst lille gullet <3, jag tränade på att hon skulle följa mig dit jag sprang gick svängde, gick och trava även över en bom och hon följde med så fint så :) hon fick lite godis också!
så dutti bebis <3

Manzana: fick sig en genomborstare och gå in lite tidigare så hon är så trött nu lille gullet :) <3 hon har tydligen legat ner och sovit tidigt har folk sagt, och hon är ju väldigt trött just nu så det är ju bra att hon får vila! både att ungarna i hagen är jobbiga och att hon är dräktig och då kan de ju bli trötta till och från och ibland hela dräktigheten eller inte alls (som manzana när hon var dräktig med Zäta).

Inga kommentarer: