måndag 24 oktober 2011

Måndag

stallet:Borsta och fixa med båda mina älsklingar <3!
Sen så fick Zäta prova sadeln med magplatta och gå ner till ridhuset och tbx :)! (tänkte att eftersom jag skickar sadeln på posten imorgon :( efter MYCKET om och men, funderande mm, så sa jag till mamma och säga till dem att jag skickar den imorgon. känns sådär! det är ju världens skönaste sadel! det går inte att ramla av i en Jeremy Rudge! Jag har ramla av i den på Classe mitt hjärta <3, men aldrig på Manzana, Carnegie el My, och alla 3 var mer vilda en tama förut ;)
menmen får köpa en sadel som passar Manzana, och sen får jag lösa det med Zäta och sadlar i Sommar då det är dags att börja med det!
Iaf så var Zäta jätteduktig! hon tyckte väl kanske att det var lite konstigt så hon gick lite långsammare:P men hon var hur lugn och fin och duktig som helst mitt lilla hjärta <3
Prinsessan och Drottningen <3

PUSSHEJS

Inga kommentarer: