torsdag 27 oktober 2011

Dagen började med sjuk magvärk! inte alls kul!
sen med värktabletter och vilande gick de över hyffsat iaf!
men har vart på lite dåligt humör pga att de gör så ont!

sen stallet
Borstade och pysslade med mina älskade fina hästar <3, Zäta fick sig lite frisering, klippte hennes man i en bra längd, så nu får hon se ut som en renodlad hopphäst tills jag rycker den litegranna!(de är ju hopphäst hon är ocksp :) hon ska ju vänjas med det också:P  om hon sedan ska knoppas ibland:P bra att börja i tid, hon tycker inte att det är så värt att stå still för att rycka bort hår ;) haha! men både hon och Manzana är fina i klippta manar, Manzanas tunnar jag ju ur med sax eftersom att hon inte gillar att bli ryckt. och Zätas ska jag rycka lite då och då för att hon iaf ska vänja sig :) vissa hästar passar antingen i bara klippt eller ryckt man. Mina passar i båda för de har sådana fina manar :)

Pusshejs

Inga kommentarer: