tisdag 11 oktober 2011

Hästarna

Gick en prummis med Zäta tsm med Jonna,Fanny och Klara :) vi klättra lite, I början var hon pigg och glad med i slutet var hon trött och glad:).
Manzana borstade jag bara, var ju meningen att hovis skulle komma kl 18.00 men det gjorde han ju inte XD så han skulle komma på fredag kl 12.
sen så hjälpte jag Klara med hennes lilla ponny som hade fått kolik, men när jag åkte vid halv 8 så var hon bättre iaf :) var ingen allvarlig kolik iaf! så hoppas att det fortsätter så :). hökk på att frysa ihjäl i stallet då jag endast hade tröja och dunväst, ingen riktig jacka då det var fullt solsken när jag åkte dit:p
sen så har jag och mamma vart över till Sanna och Fredrik och fikat lite, för Fredrik fyller år. och nu har jag och Sanna bra planer;) :) hoppas!
Pusshejs svejs!

Inga kommentarer: