fredag 3 september 2010

Klar méd alla måsten för dagen vilket känns skönt

Skolan idag igen då, jobbade väll klart en halv uppgift kan man säga, vi pratade mest vi xD :P det bara blir så;).. sen efter skolan så åkte jag och mormor till granngården för att köpa krafft grov125 + krafft protein, proteinet fanns inte kvar, dom hade bytt ut det mot ett som hette krafft muskel, ett nytt och lite dyrare xD:P ajja det får köpas in imorgon när mamma och vi ska ut till stallet ;).. Manzana behöver börja äta nått mer en groven nu när betet börjar bli lågt näringsvärde i. det finns ju mkt att äta men de ger inte så mkt. så nu behöver hon börja äta nått mera koncentrat foder : P. så hon slipper äta så stora mängder.
väl ute i stallet så fick dom sin krafft och jag fixade lite med Manzanas sparksår som hon fått. sen så åkte vi hem, åkte förbi maxi och handla godis;) sen nu när jag kom hem så var Oscar här <3:) så ikväll blire prummis med honom .^-^.
nu ska jag ta och lägga mig och sova ett tag! är så jäkla trött och har ont i huvudet och mår illa :S!

Hare brabra! imo blire fix i stallet hela dan!

Inga kommentarer: