torsdag 2 september 2010

Jag fotar nästan varje dag med mobilen så därför är uppdateringen med bilder bra nu :) skulle dock vilja uppdatera med nya bilder varje dag men de blir inte alltid så;P.

Idag så har jag vart i skolan med Linda Sabina Erica o Karro. jag gjorde klart svenska resten som jag var tvungen att lägga till endel på igår, och sen så försökte jag börja på en ny men vi satt mest och pratade en massa skit ;)
sen när jag kom hem så bar det vidare ut till hestarna <3
åkte ner till hagen och dom kom såklart i fullgalopp utan att jag tutade på dem :) <3 som e för söta mina älsklingar<3!. tog in dem och gav dem kraft o borsta och fixa, sen så fick dem springa på ridbanan och skutta över en liten kavaletti, för fanny och dom hade lämnat hinder framme:P..
Manzana hade fått nya sparksår, inte kul så hon var lite stel och så, så dom sprang inte mer en när jag kollade om hon halta, o de gjorde hon ju x'D. suck! sen så är hon ju fortfarande svullen sen hon och star sparka på varandra.  fattar inte vem som sparkar på drottningen i hagen? alla far ju iväg när hon vill att dem ska dra:P.
aja nu sitter jag här hemma och väntar på att mamma och mattias ska komma hem med dónken mat;)

Hare bra så ses vi nog snart ? : )

1 kommentar:

Linda sa...

Haha Tjockismat ;D