fredag 24 september 2010

Igårkväll var jag och mamma på stallmöte, vilket jag inte tyckte att vi kom fram till så mkt på och vi bestämde liksom inget? tkte bara att vissa inte respekterade vaarandras åsikter och att det liksom bara pratades bort! jag satt där och orkade faktiskt inte ens öppna käften. sen så hade vi en "foderföreläsning", lite repetion av en liten del av det vi pluggat i skolan typ, så lärde mig inget nytt, vilket alltid är tråkigt!
sen så känner jag verkligen att man ska sköta sin häst och skita i andras! det går liksom in i ena örat och ut genom det andra! blir bara så trött!!!

Idag så skulle hovis ha kommit men kom inte, han sa att han fått punka på bilen xD så han skulle komma imorgon istället xD. så mamma och jag gick en prummis med hästarna i skogen! vilket uppskattades!.

sen så handlade vi mat och godis, och sedan in på systemet;)
vi åt sedan kebab till kvällsmat då vi inte hade ätit lunch när kl var 16.30 och höll då på att hungra ihjäl;) men så kan de gå när man har häst:D vilket är det bästa man kan ha! utan dem då vet jag faktiskt inte vad jag skulle leva för? de betyder allt och jag är typ i stallet halva dagarna! dock mindre en förut nu tuvär eftersom att vi bor i stan:S men sen då jag får körkort då blire mkt bättre:)

Puss!

1 kommentar:

Anna sa...

Jag skulle gärna ha både kallt i stallet och täckesbyten egentligen. Det behöver dock inte vara 30 minus liksom men en öppen dörr eller nåt så all fukt försvinner bland annat. Finns väldigt många med kallstall, mitt jobb bland annat och det är inga problem där.. Ajja, jag vet att du är en av dom som har bra åsikter i alla fall. blir bara så jäkla trött på alla som väljer dom enklaste lösningarna för att dom är lata... :(