torsdag 23 september 2010

Chihuahua valp på lördag?

Chihuahua valp i helgen? Mattias vill ju köpa en Chihuahua valp, och nu hittade jag några som ska skänkas bort, så jag mailade på dem. och fick till svars att dom bor nere i kamerun i afhganistan, och att hon kunde skicka den via flyg på lördag. frågan är hur seriöst detta är? men ska ta reda på lite vad de kostar, för man skulle få betala flygresan för den hit, det kanske kostar massor? och sen med karantän och sånt skit, så vi får se. de hade alla papper och sånt. möjligen typ några hundar som har de svårt ochså vill dom skicka hit dom. men vi får se, kan man hjälpa djur så varför inte? vi får se vad hon svarar på alla våra frågor:)

Jag och mormor kom hem från stallet för ett tag sedan, mormor borstade lite på Zaranthina idag:P och jag borstade på båda hestisarna mina <3.
ikväll ska jag och mamma på stallmöte och foderföreläsning.

nu ska jag ta och kolla lite grejer! hare bra :)

Inga kommentarer: