tisdag 14 september 2010

kärlek till mina hästar

Idag så började jag dagen med att åka ut till stallet och tog in och fixade med hästarna, Manzana fick vila idag eftersom hon gått 2 dagar på töm nu, och har vilat 4veckor innan. och igår var hon ju inte den roligaste, och idag ännu brunstigare:P lite rädd att boxväggen ska ryka alltså. men men hon skärper sig när jag ryter åt na! efter att ha borstat Manzana & Zaranthina så släppte jag ut dem igen, mina 2 världens finaste hästar<3. och hjälpte katarina med en häst upp till stallet.  fixa lite o sen hem!

väl hemma så satte jag mig vid datorn, tog 2 bananer till lunch, och sen så hade ju min kära bror gjort världens godaste kladdkaka<3 så det blev lite onyttigheter också :S. mums var det iaf :D! sen så gick jag och linda och dollar ut på en prummis på ca 45-50min. och snacka lite skit som vanligt:) <3. sen så gick jag hem för jag höll på att frysa ihjäl för de regnade, och gjorde 70st sit ups! och sen så satte jag mig vid datorn ett tag, tänkte skriva dumburken, men jag tycker faktiskt om min dator och skulle inte kunna klara mig utan den! man håller sig ju uppdaterad genom den :D ¨så min dumburk är en braburk;)

sen så lagade jag mat, makaroner och köttbullar inte så avancerat kanske men iallafall mat och det duger när man är hungrig :D så jag och matte åt.
nu sitter jag här igen och om ca 45min börjar idol så då ska jag och bror min sätta oss framför TVn och skratta åt idioterna som tror att dom kan sjunga;)

Ha det så himla bäst så kanske vi ses snart? :)

Inga kommentarer: