lördag 11 september 2010

Grattis Mamma på födelsedagen


Grattis världens bästa mamma på födelsedagen <3

Idag så var vi i västerås, ( Jag, Matte o Mamma)
Matte tävlade i skol SM,
i Längd så hoppa han 6.73 och kom 2a.
110m Häck så sprang han på 14.91 och kom 2a, vinnaren sprang på 14.89 så 2hundradelar.

Han hade inte tävlat i längd på ett år, och i häck har han endast tävlat i häck en gång förut och det var för typ ett år sedan. Han som vann häckfinalen kom 3a på JSM, och han persade idag, så de säger ju endel om hur bra broder min faktiskt är ;) <3.

sen så fikade vi och gav mamma sin födelsedagspresent från mig och Matte :D en jätte fin handväska fick hon!. också fikade vi med glasstårta och tee.

sen så åkte jag vidare ut till stallet och hämtade in mina hestar<3. pysslade och donade med dem. hade både Manzana och Zaranthina på gången, och gick iväg lite med Manzana när  Zaranthina stod i boxen och det gick bra, visserligen så stod hon och kolla ut igenom fönstret när Anna o Tindra red på banan, men hon var ju duktigare en duktigast någonsin i boxen :D <3

sen hem o åt kebab, bra  mat det:P. och nu äter jag godis haha, ännu bättre xD

Hare kul, nu ska jag fixa lite med på datorn och ska även kolla om det är något bra på TV ikväll, brukar ju börja kl 21.00 om de e nått. medans jag åt så kollade jag på Sandor / Ida för den gick på 5an :)

Inga kommentarer: