tisdag 7 september 2010

Bilder på snyggaste Zaranthina från dagen


Idag sov jag till halv 11 :O, det trodde jag aldrig om mig!. var fett trött o hade ont i magen, förkyld och halsont, :S.
Sen så var jag i stallet ganska så länge.
tog in hästarna och fixade med dem, gick ut och betade med Zaranthina medans Manzana fick stå kvar i boxen. Manzana vart lite ledsen o skrek endel, men Zaranthina skötte sig exemplariskt, bilderna är tagna när jag är ute med henne:)
borstade och myste med dem <3 smörjde deras grimmor och mina skor;).
sen så har jag pluggat i ca 2h o 30min ute på sidan av vårt hus. var sol i början men sen varte lite kallt, så hade vinterjackan på.
sen så gick jag och linda en prummis nere vid vattenparken o pratade lite skit som vanligt;)<3 bestaven <3.
sen så när jag kom hem så gick jag och matte upp till mormor och fikade och vi skrattade som aldrig förr ;) hahahaha!. den tjejen som vi skratta åt hon skulle kunna prata ikull vem som helst!

nu ska jag nog snart sova, är så jefla trött och har nu fått ännu mera ont i halsen :S

Hare så bra allesammans så hoppas vi att vi ses snart:D och snälla ni kommentera! jag ser ju hur många som behsöker också kommenterar ni inte! xD:P

Inga kommentarer: