söndag 26 september 2010

25sep
idag så skulle hovis ha kommit men han kom inte xD. suck så imorron får han ta o komma;)!.
Idag så tog jag in Manzana själv, och Zaranthina fick vara ensam ute i hagen med de andra för första gången med manzana i stallet, hon skrek men var duktig, har ju tränat ganska mycket så det vart ju inte en så jätte stor grej:). har ju haft henne själv i boxen när manzana har tömkörts och gått iväg med henne i skogen med zaranthina i hagen, så nu funkar det också! fan vad bra :D. dom bytte hage idag, till en mkt stenigare, så det var därför jag lät zaranthina vara själv i hagen en lite längre stund typ 40min. ifall att hon skulle bli galen så var de kvar på ängen, men sen efter det så bytte jag hage på dem! de andra skulle komma dit på eftermiddan!.

sen så hem också åkte vi till västerås, gick på spiltan. ikea, blev lite saker vi fick med oss hem. träffa uffe och therese på båda ställena.  ikea har världens vidrigaste läsk, denna replik passar verkligen " har hundarna pissat i kannan eller;) "..
sen hem,men vi skulle egentligen gått ut denna helg men eftersom att varken maro eller linda var på längre så sket vi it. och jag gick upp till mormor och fikade och spelade kort och skrattade med mina kusiner:). . nu sitter jag och snackar med denise på msn, ensam hemma och jag har fett tråkigt. skulle åkt hem till henne om det inte vart så jäkla mörkt ute, jag vet att jag e töntig men jag e fan mörkrädd;). och imorgon ska ju jag ha hästarna inne klockan 10! . så bör väll sova snart,.
denise sov här inatt , hon somnade vid typ halv 1 när vi la oss, medans jag låg vaaken och inte kunde sova för att jag var pigg!. sistaa g¨ången  ja kolla på klockan var den fan 4xD inte kul! sen upp halv 9, städa och ut i stallet....

Inga kommentarer: