söndag 19 september 2010

Kalas igår med de bästa

A bad hairday!
Jag ser förjefflig ut på bilderna, men tänkte eftersom att de redan visats för typ väldigt många så kan jag lika bra ha dem här som ett minne liksom;) Vi hade sjukt roligt <3 Jag var hos födelsedagsbarnet Linda före och åt efterätt och drack champange:) och Martini som smaka fisk med krydda;) på Kalas hade vi sjukt kul och efter sov jag hos Maro i uppsala!:).

Imorse så hämta mamma mig hemma hos Maro också åkte vi hem, direkt till Maxi och storhandlade, åt på donken, höll typ på att spy av hunger;P sen hem och vidare ut till stallet<3, borstade och fixade men inget jobb på töm! finaste hästarna har ju jag <3!
sen hemma så åt vi kyckling och strips med bea sås <3 mumma! sen så satt jag vid min lilla dumburk, och sedan så började jag räkna foderstat till mina hestar <3, eftersom vi fick foderanalysen på hösilgaget igår:). och Linda och Dollar kom hit:)

nu är klockan över 12. och jag ska vara i stallet innan banbygge och sånt imorgon, tänkte hjälpa till litegranna på hoppningarna vi har i rönna imorgon :)

så nu ska jag nog kolla lite på facebook och sen sova :D puss och godnatt!

Inga kommentarer: