onsdag 1 september 2010

Hitills idag har jag vart i skolan, fick en rest gjord tillsammans med Sabina:) <3. som jag sedan fick höra att vi var tvungna att lägga till lite skit där, synd satan ja som tänkte äntligen en rest klar;).
sen satt o prata en massa med Sabina, Karro o Erica. mm. sen så åkte jag hem :) och åt lunchmellis, och om ett tag ska jag ut till hästarna för vid 4 kmr en ny hest, som vi ska släppa ihop med mina + lusitanosarna.
aja nu ska jag lägga mig på sängen i 10min för att sedan åka ut till stallet, mådde så satans illa imorse, lika illa som igår. och hade skitont i ögat när ja vakna + tandenn, urs ja måste både g till tandläkaren och till doktorn o ta bort den där skitgrejen under ögonlocken och gå till en ortoped :S och jag som inte tycker om att vara på sjukhus / tandläkare :S!. satan också!
hare bäst så länge, bloggar igen ikväll om hur gick i stallet och ihopsläppet och kanske även någon bild:P?
Kraaaam...

Inga kommentarer: