onsdag 15 september 2010

Idag har jag jobbat med pappa, vi åkte mest bil så blev bara betalt för 3 h, :S . menmen, sen efter det åkte jag till stallet och tog in hästarna fixade med dem och löslongerade dem i rundkorallen, och rätt som det var så hade jag Zaranthinas hovar ca 20cm från mitt ansikte, och då slog jag grimskaftet mot henne och då sparka hon igen så jag var intrykt mot staketet så då hoppa jag över staketet och hämta en pisk om hon skulle få för sig att göra om samma sak igen, vilket hon gjorde så då fick hon sig en smäll på rumpan.! första gången faktiskt! trodde inte att hon skulle göra så, har ju vart skit sträng på att hon varken får sparkas eller bitas från första dagen!. men hon testar ju gränserna, och hon blir allt tuffare och tuffare, men hon blir aldrig tuffare en mig!;) ingen häst är för tuff för mig, detso tuffare desto bättre :D det e dom som blir nått!:). Zaranthina börjar bli en riktig liten Diva, hon är så snygg snyggot<3.
och Manzana hon bah kollade på Zaranthina och bah hjälp vad gör hon :). man får inte sparka mot matte för mamma heller;).
och Zaranthina var galen så jag kunde tuvär inte fortsätta min löslongering av Manzana, för Zaranthina var på väg att hoppa flera gånger! och staketet e ju av trä och endast ca 1m, så de har hon ju inte så stor respekt för den lilla skithästen<3.

hur som helst så händer detta ofta i mitt liv, att jag nästan blir sparkad:P jag kanske borde bli rädd eller nått? men nejnej! jag måste nog bli sparkad i ansiktet innan xD.. vilket jag absolut inte vill men!

sen så har jag kollat på Idol och sen så hade dem hyrt en film som vi kollade på, Farsan med Josef Farez. rolig film alltså :D.

nu ska jag ta och sova, har sådan satans huvudverk!
hare bra så ses vii snart :D

Inga kommentarer: