söndag 19 september 2010

Idag så vare "åkerhoppet" i stallet, så stod på banan o hjälpte till, det var mindre deltagare en vad det någonson har vart när jag har stått i det stallet:P. sen efteer det så tömkörde jag Manzana, gjorde massa övergångar, och halter eftersom att hon har problem att stå still eller så stannar hon inte eller så stannar hon och går iväg, men fick faktiskt till nån perfekt halt i slutet av passet. och i slutet var hon något så grymt fin i traven <3 galoppen orkade hon inte riktigt så vi tog det lite lugnare med den. finaste av dom finaste <3!.

sen så har jag röstat också för första gången i mitt snart 19åriga liv : ) !

sen fixade jag och matte iordning maten, eller ja vi köpte maten men vi fixade resten, jag åt Tacopaj, Mamma ost o skink paj, Matte lasange!

nu ska jag väll gå och sätta mig i soffan med Matte igen :)

Gooodnatt! imo äre skolan som gäller:)

Inga kommentarer: