söndag 12 september 2010

började dagen med att åka till stallet, lät Zaranthina vara själv en liten stund både före och efter jag tog in dom. givk och ställde mig med Manzana bakom ensilage balarna, och efter att jag haft dem inne så gick ja lite längre o Zaranthina gnägga men hon var sprang inte lika mkt som sist, duttibebi<3

Tog in dem oh borsta och fixa, tömkörde Manzana på ridbanan, och hon var jättefin imellanåt <3. tränade mest på gas och broms, igångsättningarna gick bra, avsaktning från trav till skritt gick också bra, men halt gick mindre bra, hon vill liksom inte stå stilla! men hon var verkligen superfin i formen i traven imellanåt. tömkörde inte så länge eftersom att detta var första gången på ca 4veckor. blev bara skritt och trav, men mkt nöjd med henne<3 Zaranthina var lite jobbig för hon skulle leka och dra i Manzana emellanåt men men sånt man får stå ut med när man har en liten terrorist:P.
gjorde rent Manzanas sparksår och sånt.

sen hemma så trots att jag är förkyld så "trampade" jag på våran cykelträningsmaskin vi har i ca 30min och fyfan de e de jobbigaste jag gjort i mitt liv!, var ju trött eftersom att jag är sjuk redan inna, och sen gjorde jag 60 situps! känner mig duktig men trött nu iaf.

sen så pluggade jag, gjorde klart arbetsmiljö och säkerheten. så nu är 2 ämnen avklarade denna veckan :D

nu ska jag kolla klart på ensamm mamma söker, och sen kl 21.00 på 4an så äre en film jag ska se som verkare bra!

ppuss o kramj!

Inga kommentarer: