torsdag 9 september 2010

Imorsen var det inte kul att gå upp kan jag säga! vidare till skolan, och lämnade in 2 svenska rester, så nu är jag klar med  Svenska B:), skulle kolla om jag fick godkänt på mitt Matte B prov, men hon hade inte hunnit rätta det en. sen så åt jag och sen så åkte jag hem, mådde inte bra als, ont i halsen magen och är förkyld.
vidare till stallet och tog in mina hästar<3, fixade och donade, lämnade Manzana i boxen och gick ut och betade med Zaranthina, Manzana ledsen idag med, men bebi är duttihest!

sen hem och när jag kom hem så blödde jag näsblod i ca 1h xD inte kul! hatart! blir så när jag har en infektion i kroppen och anstränger mig, typiskt!
så ingen kvällsmotion idag för mig inte!
städade mitt rum + lite annat och efter det så kollade jag på Idol med Matte, nicenice!
nu ska jag ta och sova snart, ska nog ta en kopp tee innan bara :)'
Sov så gott mina kära läsare : )

Inga kommentarer: