torsdag 24 juni 2010

Vart i gropen och badat med mamma och ida idag


Igår så tömkörde jag Manzana igen, (utan inspänning) och hon var superfin <3 använde bettet helt fantastiskt
bra, finast av dom finaste <3

Idag efter vi vart i stallet så åkte vi mot västerås:D vi stannade på Maxi och handlade lite strandmadrasser och strandfiltar och lunch, det var nice sen när vi kom till gropen där vi satt och åt i solskenet:D sen låg vi och solade / badade hela dagen:D idag var det första gången jag badade ute för iår:D


Mamma och jag står och studerar fiskarna som äter på våra fötter :D

Jag o mamma, mamma var lite segare en jag att hoppa i:P

skönt med sol när man kan bada när man vill :D

Ida blev fett solbränd idag, stackarn

vatten:D

Mamma :D

TACK Mami och Ida för en fett värd dag :D <3


Foto / Jag oO Ida

1 kommentar:

Ida sa...

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=363954

Jag tyckte han var fin faktiskt :) Fast jag är ju inte så duktig exteriört :) Men du kan ju kolla iaf.