lördag 19 juni 2010

Maro in Enkoping

min sötnos <3

Kärlek <3
hon vet att hon är finast <3
världens bästa hästar <3
hestarna mina <3
tjohoooooo : )
<3
hjärta på dem <3
sitter på Torino med Maro <3 : )
ute och går^^
Bestaaaa wiiiii <3


Igår tiill idag sov Ida hos mig, så igår åt vi på max och försökte handla godis men vi hann inte :P för de stängde xD idag så åkte vi först ut till hästarna och sen med mormor till västerås, träffade mina kusiner där också :D roligt. köpte en grimma till Zaranthina <3 198kr, och hästsalva på hööks för endast 109kr, och ett par foppa fejk för 50kr.
sen hem och ut till stallet, var där i typ 3timmar¨:P mockade o fixade, borstade och pysslade med mina finaste hästar <3, sen in till stan och då var Maro redan hemma hoss mig, för Matte var hemma :). vi gick och åt på torino, fett nice, och sen till coop och käpte godis :D och juicedrickaggrejjs. sen hem och kollade på världens träääkigaste film, fett ovärt men ajaxD sen så gick vi runt stan lite. och nu sitter vi här och ska väll snart sova eller nått? :P
PUSSPUSS

Inga kommentarer: